FAQ – Veelgestelde vragen


Claimdossier

Is het mogelijk om het product te ruilen?

Nee, bij ons is het niet mogelijk om het product te ruilen.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem alstublieft contact met ons op via info@sportega.be. Als u uw apparatuur wilt retourneren, stuur deze dan naar het adres van de reclamatieafdeling.

Wat te doen als het pakket is beschadigd door de vervoerder?

U heeft twee opties:

  1. Ontvang het pakket en vul samen met de vervoerder het schadeformulier in voor een beschadigde levering. Professionele chauffeurs van transportbedrijven zijn verplicht dit formulier altijd bij zich te hebben. Noteer alles op dit formulier en maak enkele foto’s. Als de producten binnenin beschadigd zijn, neem dan contact met ons op.

  2. Weiger het pakket en informeer ons over de beschadiging via: info@sportega.be.


Bestelling en betaling

Het is niet mogelijk om de bestelling te betalen. Wat te doen?

Uw gebruikersaccount biedt twee manieren om de betaling te voltooien. Als uw pogingen niet succesvol zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@sportega.be.

Is het mogelijk om het adres te wijzigen of de vervoerder in de bestelling te veranderen?

Als de bestelling klaar is om verpakt te worden of al is verzonden, is geen enkele wijziging mogelijk. Informatie over de status van uw bestelling is beschikbaar via uw gebruikersaccount. Als de gewenste wijziging mogelijk is en de bestelling nog niet verwerkt is, zie bovenstaande.

Is het mogelijk om de bevestigde bestelling te wijzigen? Bijvoorbeeld, de maat van het kledingstuk.

Ja, een dergelijke wijziging is mogelijk, mits uw bestelling nog niet is verpakt of verzonden. Informatie over de status van uw bestelling is beschikbaar via uw gebruikersaccount. Als de wijziging die u wenst mogelijk is en de bestelling nog niet is verwerkt, zie bovenstaande.

Kan ik een ander artikel toevoegen aan mijn bestelling?

Helaas niet. U moet een nieuwe bestelling plaatsen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling annuleren via uw gebruikersaccount. Als de annulering mislukt, neem dan contact met ons op via info@sportega.be. Als de bestelling al is verzonden, accepteer deze dan niet. De vervoerder retourneert uw niet-geaccepteerde bestelling en de annulering vindt dan plaats.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als u de overeenkomst opzegt, storten wij alle ontvangen middelen terug binnen uiterlijk 14 dagen vanaf de datum van opzegging van de overeenkomst.

Waar kan ik mijn kortingsbon gebruiken?

Bekijk de pagina Hoe gebruik ik de kortingsbon. Daar vindt u gedetailleerde instructies over het gebruik van uw bon.

Website

Hoe weet ik of het product op voorraad is in de winkel?

Voor de betreffende winkel vindt u de beschikbaarheid van het product in de productinformatie.

Hoe weet ik of het product op voorraad is voor .beine verkoop?

Naast het product op de website vindt u de informatie over de beschikbaarheid in voorraad. Als het product niet op voorraad is, vermelden we de leverdatum op het opgegeven adres zodra de bestelling succesvol is geplaatst.